Boring

Här sitter jag. Ledig från jobb men inte från slit, har en del tråkiga saker jag måste fixa. Dels måste jag posta ett paket och kolla upp lite fraktpriser till grejerna jag sålde på tradera, sen hem och skicka mail och gud vet vad... bara massa tråkiga saker i alla fall. Måste leta reda på lite viktiga papper också. Sen ska det väl lagas mat och sen fattas ju såklart sätdning+diskning. Frågan är då om jag ska göra allting idag eller dela upp det på två dagar, dvs idag och imorgon för då är jag också ledig. Äh jag får se hur jag gör, just nu är jag mest deppig för att jag sitter inne när det är så fint väder ute.

Igår körde jag stängning och jag vet inte riktigt hur dom hade tänkt sig att jag skulle ha klarat det utan Anna eftersom jag aldrig stängt tidigare och det var mycket att göra och kunna. Obeservera då att Anna bara kom dit för att säga hej till mig men blev som sagt kvar. Helt sjukt, men tur. Vi kom därifrån 20 minuter innan sista tåget hem gick och vi gick skitfort för att hinna, alltid ska man ha ont i magen för att man är rädd att missa skiten. Tyckte arbetsdagen gick bra i alla fall, börjar komma in i det lite mer nu men det är inte sådär superkul. Men det är det inte många jobb som är. Mange Schmidt handlade av mig igår och även Nina Wähä från Babylonsjukan! Kul va! Jag vet att det är nån mer kändis som handlat där men jag minns inte vem, mitt minne sviker mig ganska ofta.

En annan grej värd att nämna: jag har inte rökt nånting nästan på senaste tiden. Ibland får jag nåt fel i huvudet, men oftast inte, klarar mig ganska bra faktiskt. Men såklart suget finns, oja! Men jag tycker ändå jag är duktig. Får se hur länge det håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0