GLÖM INTE BUDA DÅ!

Herregud vad jag är hungrig! Mamma gör lasagne och har gjort det ett tag men det tar ju sån jävla tid... jag och Eric har bakat en kladdkaka undertiden och den blev nog jättebra tror jag! Så det blir mys sen med Top model och kladdkaka med grädde. Idag börjar även serien om världens fetaste man som ska gå ner massa kilon för att kunna gå själv fram till altaret när han ska gifta sig. Han är sjukt stor så lycka till får man väl säga då! Tror att "nya" säsongen av Paradise hotel börjar idag också... åååh jag älskar det! Tråkigt att jag inte får kolla på det med J. Spricker av längtan... det gör ont! Jag mår i alla fall liiite bättre nu. Det börjar gå uppåt igen känns det som. Jag håller tummarna för att allt går som vi vill och allt det här betyder så mycket för mig. Det är ett projekt som ska lyckas! Tillsammans är vi oslagbara, right?! :)

GLÖM INTE buda på Reebok setet som går ut inatt! Jag lovar, ni blir inte besvikna ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0