Håller fingrarna i styr

H&M hade fått in lite nytt såg jag och jag blev som vanligt helt till mig. Men jag har faktiskt varit jätteduktig och inte beställt hem en enda grej. Joachim beställde en väska och en kofta, skitfina båda två.
Egentligen borde jag sova nu så jag vaknar upp utvilad, hatar att vara seg när man ska jobba för det ska jag ju göra... efter jobbet ska jag skynda mig hem för uppfräschning och sen åker jag till Skogås för att besöka min kära vän Linus. Mycket trevligt! Som sagt, tar nog med mig kameran så det blir lite bilder. Har tänkt på att jag typ aldrig lägger upp bilder i min blogg. Det suger ju, men jag är inte direkt den som tar massa egobilder och lägger upp. Dags att sova, J sover redan, see ya bitches! OBS! Jag fyller år om exakt en vecka! Grym jag är som fyller dagen efter löning! Det kommer bli så jävla ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0