Hata happy meal!

Efter en väldigt intenstiv arbetsdag kan jag konstatera en sak för er: JAG HATAR HAPPY MEAL! Trodde jag skulle svimma av varje gång jag hörde "en happy meal tack". Kommer drömma mardrömmar inatt om den där jävla skiten. Verkligen alla skulle ha det, alla! När nån beställde en big mac meny blev man typ överlycklig. Jag höll på att skita på mig när någon beställde typ 4 happy meal och alla var helt olika och sen beställde hon typ 2 andra menyer också. Ni kan ju tänka er själva! Jag är glad att jag lever och är hemma nu i alla fall. Trött som fan är jag men måste rycka upp mig, ska ju åka om ett tag och möta upp Antonio på centralen och sen ska vi dra våra feta arslen ut mot Skogås hem till Linus och Gutta. Har smällt i mig en big mac meny så jag är lite mer med i gamet nu i alla fall. Måste ta en dusch också, orka lukta pommes och sånt skit när man ska vistas bland folk. Kommer komma hem sent ikväll/inatt gissar jag på. Då får det bli sängen direkt kan jag lova. Måste gå upp före 10 imorgon bitti igen, känner på mig att det kommer bli en hård dag.

Nu ska jag fräscha upp mig. Ska inte smutsa ner alltför mycket hemma hos Linus, bara att jag och Antonio är så svarta räcker ju liksom. Ha en trevlig lördagkväll! PS. Jag saknar Joachim och jag ska sova utan honom ikväll *tusenbitarshjärta* DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0