Hemma hos far

Sitter hemma hos pappa nu. Var ju egentligen meningen att jag bara skulle äta middag här och sen åka hem till mamma igen men pappa och Pernilla (pappas tjej) kom upp till mig och Eric när vi satt på hans rum och frågade om jag inte ville stanna över natten. Först sa jag "jag vet inte" för att jag egentligen såg fram emot lite ensamhet, men ändå inte, hemma hos mamma men sen tänkte jag "wtf, klart jag stannar" så jag blir alltså kvar till imorgon! Vi har ätit jättegod potatissoppa och en jättegod hallonpaj med maräng ovanpå och grädde till, jag lovar jag dog nästan! Vi åkte och köpte massa godis också och pappa är då sig lik, han bara öser i godis i påsen, så himla söt :) Vi åkte även förbi mamma så jag kunde hämta min bärbara så jag och Eric kan spela WOW sen när det väl är färdiginstallerat och allt. Jag lyckades övertala pappa att Eric skulle få installera det här, han fick inte det innan. Pappa är så anti det här med betalspel men nu så ;) Dom är och dansar nu så jag sitter här och mögglar, försöker få tag på Joachim men han svarar fan inte *ledzen* När dom är hemma igen ska vi kolla på tv/film och mysa. Kul att träffa katterna också, Rayo och Chicha! Så himla gulliga! Saknar Inca och Grisa nu såklart :( Men vi ses ju imorgon hehe!

Jaja ska inte babbla på om en massa saker ni typ säger CAREFACE om så jag slutar nu. Puss!
Btw så fyller jag år om 21 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0