JAG HAR ETT JOBB!

Jag är härmed anställd på McDonald's! Jag är en syndare! Men ni får gärna komma in och säga hej ändå, kom till Skanstull så bjuder jag på en hel meny (not)! Jag är bara glad att jag inte kommer ruttna mer. Jag kommer ha nåt att göra så gott som varje dag, det finns numera ett syfte med att jag lever, jag har ett jobb att sköta och dom behöver mig! Äntligen något positivt i min vardag, så gott som allt har varit skit den senaste tiden. Har mest varit nere och känt mig ensam och som att det liksom fattas nåt. Ett jobb, såklart, men mer än så. Nu börjar allting vända till det bra igen, jag är gladare än på länge, känner mig typ nykär i min underbara pojkvän<3, jag har mer ork till saker och jag är motiverad till att göra nåt bra. Visst McDonald's kanske inte är ett drömjobb och alla får snacka hur mycket skit dom vill för jag skiter i det, ett jobb är ett jobb och man får slita och kämpa om man vill överleva/leva ett bra liv. Jag är inte kräsen och gör det som behövs för att jag ska ha det bra. Sådeså!

Om lite mer än 2 veckor fyller jag år dessutom. Alltså allt rullar på! Och jag har en underbar familj! Känner mig överdrivet sentimental men vafan... jag uppskattar verkligen det liv jag har fått även fast det är skit ibland. Det är inte alla som har turen att ha en familj där alla står väldigt nära varandra och har bra kontakt och där alla har kul med varandra! Det är inte alla som har turen att ha en sån fin pojkvän som jag har som gör mig glad bara genom att finnas och som är så snygg och rolig och allt det där<3 Mucho love!

Jaja det här blev ett sentimentalt inlägg som sagt men ibland måste man ju få göra såna också eller hur. Börjar bli lite mer positivt än tidigare då jag bara var negativ helatiden. Bra va?! Hoppas alla har en skön dag ute i det sköööna vädret! Kul att jag är helt fast här, har inget busskort :( Bajs!


Kommentarer
Postat av: Horny Håkan

GRATTIS!!!!! Så kul :D Måste komma förbi nån dag och säga hej! Hur mycket jobbar Anna där numera? Kommer ni jobba en del ihop? Svart värre isåfall! Förresten! Köp ett terminskort plus från 1:a oktober. Kostar 800 spänn och gäller t o m 31:a dec. Och köp det via sl's hemsida, då får du förlustgaranti! Om du är lika lyckad som jag kan det vara bra att ha ;)

2008-10-08 @ 17:30:43
Postat av: grisen & jag

Tack min kära!

Hur gick det med städningen idag? Säg till nästa gång du ska städa och om du behöver hjälp!

Åh bra tips! Ska se över det :)

Hur mkt anna jobbar vet jag inte exakt faktiskt... inte alltför ofta. vet inte ens om vi kommer jobba ihop :(

2008-10-08 @ 18:23:33
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Silverfisken

Det blev en ren panikstädning! Det tog mycket längre tid än vad jag planerat. Hon Karin skulle komma halv fem, och klockan hann bli typ 10 min efter fyra och Gustav var fortfarande inte där (han slutar kvart i fyra) och jag hade huuuur mycket som helst kvar att göra! Dammsugaren strejkade dessutom (just my luck). Men kvart över fyra kom Guttis och vi lyckades bli klara och ute precis innan fem, då visningen började!

Det var några som var intresserade av att flytta in redan 1:a november, så har vi riktig tur så är det dem som får lägenheten! Slipper liksom punga ut 6000 kr extra för en tom lägenhet..

Hon Karin fixar förhoppnings resten av städningen, för hon tyckte att vi städad väldigt bra + att hon inte städat så noga innan vi flyttade in dit.

Men, jag kan ju inte låta bli att skaffa mig lite svart städhjälp om tillfälle skulle ges ;)

Jag har utnyttjat det där studentkort plus och det är asbra, enda regeln är att man är under 20 eller fyller 20 under kortets giltighetstid! I somras körde jag liksom på sommarlovskortet. Tyvärr kan jag inte ha det där "lagligt" nästa år, eftersom jag fyllt 20 redan :(:(

Så tråkigt isåfall :( Kan tänka mig hur fruktansvärt svarta och håriga ni skulle vara tillsammans där i kassan på donken :) En ljuv fantasi jag inte kan sudda ut från näthinnan i förta taget!

2008-10-09 @ 10:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0