Magont

Okej hjälp, jobbigt, dom ringde mig från jobbet och undrade vart jag var. Jag känner mig som ett stort frågetecken just nu. Har inte hört något om arbete kl.11-14 på fredag. Hörde bara 11:30-16 lördag och söndag. Är jag efterbliven? Svär på allt liksom att jag inte hört ett knyst om det och jag frågade ju chefen igår hur jag skulle jobba. Bra start för mig då. Pinsamt men är det ens mitt fel? Åååh vad jobbig start på dagen... nu har jag bara ont i magen.

Idag ska jag och Joachim ha mysdag eftersom vi typ inte kommer ses imorgon. Så vi ska väl skämma bort oss ordentligt hoppas jag ;) Det behövs diskas och jag känner verkligen inte för det, inte städa heller, jag vill bara att min fina boyfriend ska komma hem och mysa med mig. Typ kolla på en film och dricka varm oboy. Känner mig verkligen typ övergiven så fort jag är ensam, ibland får jag panik, det känns som att allt är skit fast det inte är det, jag är lite konstig. Nu ska jag fortsätta må dåligt över det med jobbet. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0