Men hjälp

Kan säga såhär: jag är trött. Herregud vilket tempo det var på jobbet och då finns det antagligen värre ändå, dessutom jobbade jag bara några timmar och kände mig helt slutkörd. Det kommer bli tufft dagarna som komma skall då man jobbar typ 9 timmar varje dag. Oh lord have mercy säger jag bara. Kände mig jättepressad idag men dom sa att det gick skitbra, skönt att höra för jag var verkligen nervös. Man vill göra allt rätt men istället känns det som att man gör allt fel. När jag chansade på att ta bussen hem istället för tåget blev jag glad, dels för att jag bara behövde vänta på bussen i typ 1 minut och att när jag gick på den ser jag min fina pojkvän sitta på den och flina. Vilken surprise! Han hade tydligen slutat skolan tidigare idag. När vi kom hem till Fiskis gick jag och hämtade ut ett H&M paket och åååh jag är nöjd! Fick min fina väst, en leopard kofta, ett linne, ett halsband och en bh/topp typ, lite som en body. Jättefint alltihop!

Jag skulle kunna lägga mig och sova nu och sova ända till imorgon, men jag tror jag skippar det. Orkar man laga mat? Neeej! Jobbigt att det måste göras ändå. Joachim sover :( Imorgon ska jag jobba samma tider igen och hjälp vad det ska bli drygt, men ändå "kul", ni fattar. Likadant på torsdag, sen ska jag klara mig själv, stå på egna ben och sköta allt. Fast det är ju tillåtet att fråga, tur.

Kommentarer
Postat av: Lord Strong

Kul att det gick bra! :) Den här veckan ska jag jobba typ 6 dagar, orka :/ Får inte vara ledig i helgen, kanske på söndagen om jag har tur. Har liksom 49320814719 grejer att göra! Hinner aldrig fixa här hemma, allt går så segt. Hur är det annars då? Vad har du fått för tider på Donken?

2008-10-16 @ 09:46:52
Postat av: grisen & jag

ja det gick helt okej tror jag, dom andra sa att det gick bra iaf ;)

usch. säg till om du e ledig nåndag, lr bara har nån timme till övers liksom, jag kommer jobba 11:30-16 både lördag och söndag, va har du för tider? kanske kan catcha upp i stan om du hinner liks. måste få se lägenheten nån jävla gång också slyna! annars e det bra... ska bli skönt att va ledig imorrn :P har inte fått nåt schema ännu dock!

2008-10-16 @ 17:30:45
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Saftiga Sören

Ta tåget som går 19.22 från TC mot Älvsjö Västerhaninge. Anna tänkte försöka ta den. Hoppas hon hittar rätt! Men det är inte så svårt. Går från perrong 14.

Iofs gör det ju inget om du kommer lite tidigare, men jag tänkte att det kanske är roligast för er att åka tillsammans + plus att jag inte behöver gå och hämta vid pendeln 2 ggr :P

Vi tänkte bjuda på hemgjord pizza, hoppas det passar damerna!

2008-10-17 @ 19:29:42
Postat av: grisen & jag

Okej thanks for the info!

Ja men det e väl smartast, smsade henne förut o sa att vi ses väl efter hon slutat liksom. pizza blir finnemang ;) vem tackar nej till det?

ååååhh vill inte jobba!!!!

2008-10-18 @ 01:27:18
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Doktor Kosmos

Anna visste inte om hon skulle hinna med 19.22. Men om hon slutar prick så bör hon hinna. För man kan skynda sig ner på plattan och gå in där vid tunnelbanorna, sen så åker man ner till dem och går bara igenom och upp igen, så att man kommer till uppgången till tc. Sen är det bara att gå på rakt fram till man kommer till pendeln och går upp på perrong 14.

Du förstår väl hur jag menar?



Jag har förresten en liten treat till er två ;)

2008-10-18 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0