Opoppis?

Jag har tänkt på en sak ganska länge men jag skriver inte om det förrän nu. När man läser alla olika bloggar så kan man notera att nog 98% av alla dricker kaffe var eller varannan dag, helatiden eller nästan helatiden. Jag tycker inte ens om kaffe! Har aldrig gjort, kommer aldrig göra för varför ska jag tvinga mig själv att dricka det om jag redan vet hur det smakar? Det luktar gott men that's it. Men till själva tanken, man känner sig typ väldigt ofresh för att man inte dricker kaffe som alla andra, eller? Jag dricker bara te eller oboy om jag är ute och fikar, hur länge kommer det hålla liksom? Cecilia 45 år kommer in på ett café: "Hej, jag skulle vilja ha en bit blåbärspaj med MYCKET vaniljsås och en varm choklad till det med MYCKET grädde ovanpå." Det känns liksom inte moget om man jämför med Elisabet 35 som kommer in och beställer en kaffe med bara LITE mjölk i, men sen när är jag mogen? Jaja inte för att jag direkt bryr mig men man känner sig ju lite hotad, haha. Jag håller mig till mitt te och oboy jag (och coca cola såklart)!

Fotbollen då! Sverige "torskade" ju precis som jag sa! Ja det blev 0-0 men det kändes som att dom åkte på torsk för man vinner ju bara om man faktiskt gör mål. Men det var väl bra att det inte blev 0-1 liksom. Jag och J har myst hela kvällen, käkat godis, igen, och druckit massa cola. Vad går upp mot massa mys egentligen? Det är ju bara sååå himla skönt. Nu är det söndag (hata söndagar, av ren vana) och det är 13 dagar kvar tills jag fyller! Kom äntligen på något jag önskade mig så jag har visat det för J, nu får man väl bara hålla tummarna då. Skoj iofs, jag blir glad om jag får en extra stor puss! Har så svårt för det här med presenter, önskar mig aldrig nånting. En tatuering skulle inte sitta helt fel när jag tänker efter... vill verkligen ha min lama! Cravings som aldrig förr! Jag skulle bli så grymt hård med den på min handled! Ååååh sukt sukt... jag bara suktar! Får slita häcken av mig på donken så jag kan kirra den snart alltså! Juste, skulle slå en pling till dom idag, får se vad det handlar om. Nu ska jag koka mig en kopp kaffe... haha, no no no no! Ska dricka coca cola ju!

Värt att tillägga: jag känner mig handikappad nu när man inte kan gå in på H&M's hemsida. Det hör liksom till vardagen att gå igenom hela kollektionen femtioelva gånger. Det ska fungera igen idag och jag hoppas det blir snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 02:15:47
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0