Sista chansen

Mina auktioner på tradera går ut om några timmar. Kom igen nu!
För övrigt är jag väldigt trött och uttråkad idag. Ledig i alla fall och det behövdes, usch vad trött jag var igår när jag kom hem. Tog med mig två big mac menyer hem som jag och J vräkte i oss. Sen bara slappade vi, som vanligt. Styggingen är hemma från skolan idag och sitter och spelar ("ovanligt"). Jaja jag ska inte vara bitter... ska snart ringa till jobbet och fråga om jag ska jobba imorgon men det känns som att jag stör, liksom det är ju lunch-rusch nu!

Nu ska jag lägga mig och glo på nån film tror jag. Glöm inte tradera nu då! Och ett roligt tips, Gina tricot har öppnat en webbshop! Kolla in där vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0