Slynor!

Hatar den här dagen. I alla fall början på den. Har knappt sovit nånting inatt och vaknade ändå efter 7 imorse och har inte kunnat somna om efter det. Låg och kollade på Vakna med the voice på 5an och bara ruttnade. Alltså varför har dom slutat sända The voice (alltså hela kanalen är borta) i Sverige? Inte för att jag blir ledsen men jag undrar bara varför. Någon som vet? Whatever... idag hade jag tänkt städa men är inte på topp för det känner jag. Är mest arg. Ska väl försöka åka och handla lite på Willys sen. Finns typ ingen mat alls här hemma och att gå från att ha massa mat hemma (hos mamma) till att ha ingenting (här) är fan inte kul! Jag brukar inte äta så mycker här men hos mamma gör jag det, vet inte riktigt varför men det bara blir så, så nu när jag är tillbaka här hemma vill jag äta mer liksom, svårt bara när man inte kan :( Gör ont i magen!

Annars då... jo jag vill uttrycka mitt hat mot slynor som förstör på olika sätt. Gå och dö bara, snälla! Skaffa ett liv! Jag vill spy! Äckel! Varför kan inte alla bara vara normala? Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0