Smooth

Okej, jag sitter här som en trött jävla åsna, som tur är är jag klar med allt förutom frukost. Får kasta i mig något snabbt. Vill bara berätta vilken helveteskväll jag hade igår, fast en bra också. Den kunde ju ha varit lite mer finslipad. Börjar med att jag springer till tåget för att ens hinna med det in till Slussen, tåget är 10 minuter försenat som i sin tur gör att jag och Anna missar pendeln ut mot Skogås. Vi får lov att vänta på nästa och tar den. Hemma hos Linn och Gutta åt vi god hemmagjord pizza och kollade sen på REC (omg) och rökte vattenpipa. Det var mysigt. Tack för ostbågarna! Vi fick även lite grejer som hon inte behövde... typ ansiktskrämer och sånt skit, alltid bra ;) Tackar gör jag även för den vackra guldbananen! Lovar att jag ska ta kort på den sen och lägga upp så ni alla får se vad jag fick se när jag öppnade paketet. I alla fall, tillbaka till all otur... när vi kollat klart på filmen vräker jag ur mig "hur ofta går tågen?" och Linn kollar upp det, tur det för annars hade vi fått lov att vänta till kl.02! Så vi skyndar oss därifrån för att ta en buss till Farsta där vi ska åka med tuben till Slussen. Jag och Anna sitter och väntar, och väntar... och väntar! Det står 1 min skitlänge och jag börjar känna mig orolig att det ska bli en likadan händelse som den kvällen vi var ute under pride-veckan. Tror dock inte att det ska hända seriöst, men det gör det! Det står 1 min i typ 6 min! Så vi missade helt enkelt sista tåget hem. Great va! Men vänta, det är inte över ännu ;) Vi hoppar av i Skanstull för att hänga lite på jobbet med stackarna som jobbade natt. Vi satt där ett tag, sen beslutar vi oss för att gå ner till tuben igen för att åka till Slussen, orka gå liksom. När vi kommer ner står det "Hässelby strand 13 min" och jag smäller typ av! Jag ba "ANNA, SPRING!" hahah så vi går skitfort/springer hela vägen från Skanstull till Slussen och hade vi inte kutat som fan den sista biten hade vi missat den bussen hem och fått lov att vänta en hel timme till. Jaja jag är skitgrinig för jag förlorade liksom en hel timmes sömn bara för tågjäveln från Farsta. Tänk att typ 10 minuters försening kan förstöra så mycket...

Nu måste jag äta nåt och försöka få tag på Anna. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0