Sweet

Sålde pälsjackan på tradera för 290 kr och jag fattar inte hur det lyckades. Antagligen för att det är sjukt inne med päls nu men ändå. Så jag blev glad över det. Sålde min Nike tröja för 260 kr, hade egentligen hoppats på mer, den är ju liksom sjukt sällsynt! Går inte att få tag på nånstans. Men jaja jag har i alla fall tjänat 582 kr idag :) SWEEET! På vadå liksom? Sälja kläder jag inte använder! Tacka gud för tradera!

Idag hade jag min sista upplärningsdag på donken, iofs har jag stått själv typ helatiden och har fått fråga om allt, har fan knappt blivit upplärd, liksom fått stått och kollat på sådär, utan jag har lärt mig allt själv typ. Det kanske var meningen, vad vet jag. Känns som att jag har lite grepp om allt nu i alla fall, tur det för jag ska jobba i helgen. Både lördag och söndag, skönt att det är några få timmar bara. Är så sjukt nervös helatiden, är typ rädd att jag ska göra massa fel framme i kassan och jag som är så himla glömsk glömmer bort massa saker helatiden, försöker dock ändra på det. En bra sak med att jobba på donken är att man betalar halva priset på maten och dom drar det varje dag man jobbar så jag är typ jätteonödig om jag inte käkar nåt därifrån, gud vad tjockt det låter men ni fattar? Liksom varför inte äta om dom ändå drar det från lönen. Så idag tog jag med mig en Big mac meny och en äppelpaj hem, tack José! Dumma Joachim var inte hemma eller ens nära så jag blev arg och kastade bort hans mat hahah pms varning! Vet inte varför, blev bara ledsen att han inte var hemma när jag var så trött och hade saknat honom hela dagen och jag hade ju fixat mat och allt. Jaja... nu ska jag betala för auktionerna som jag vann, har redan fått hem ett par örhängen och ska nu fixa så jag får hem en rosa klänning från H&M och nån leopardtröja typ, vann dom sjukt billigt. Klänningen vann jag för 2 kr :) Och tröjan för 30 kr. Dags att fixa, bye bye!


 
2 kr; 30 kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0