Today

Vaknade för en stund sen, har ätit frukost och snart kommer pappa och hämtar oss så ska vi åka hem till honom och hans tjej (och katterna!) för att äta middag. Var ett tag sen jag träffade dom så det blir väl trevligt. Sen åker jag hem igen och åker troligtvis (förhoppningsvis) hem till Stockholm imorgon för nu längtar jag verkligen sönder mig efter Joachim! Helt sjukt!
Dom ringde förresten från McDonald's igår och jag ska på en andra intervju på onsdag :) Det är väl ganska positivt? För har man kommit så pass långt så är dom väl intresserade. Jaja bara att hålla tummarna för det.
Har för övrigt knappt uppat här för att jag har spelat WOW helatiden och inte har tid med det här helt enkelt! Övrig tid pratar jag med Joachim typ. Hehe WOW och telefon bara! Och lite mat såklart. Igår gjorde jag och lillebror en jättegod pizza, hur smarrigt som helst! Såg ni Fredag hela veckan på 4an igår förresten? Det var inte alls lika kul längre och då blev jag lezzen!

Nä nu måste jag fortsätta göra mig i ordning, har inte ens klätt på mig och pappa kommer ju snart! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0