Trådlöst internet ftw

Pappa fixade med trådlöst internet på min dator (som jag inte ens tänkt på att jag kan ha) så jag sitter inne i mitt gamla rum och ska snart sova. Pratade nyss med Joachim men känns inte som att det finns så mycket att säga, jag är bara helt galen efter att få träffa honom nu. Jag vill inget annat, vill bara få se honom, höra honom irl, krama honom, pussa honom, säga att jag älskar honom och bara få vara med min pojkvän. Åååh vad jag behöver dig i mitt liv!

I övrigt så har jag haft en mysig kväll här hemma hos pappa. Vi kollade på Ironman som kanske inte var någon höjdarfilm men ändå... med massa godis och te och mer paj till så spelade det ingen roll! Mums! Kommer ändå sakna Grycksbo. Jag har liksom kommit in i livet att vara här nu och man varvar verkligen ner. Blir kanske lite jobbigt när jag kommer sitta ensam hemma i lägenheten medans Joachim är i skolan, att tänka på att jag hade kunnat vara här hemma och softat. Såklart man kan softa i Stockholm också men det är ju inte samma sak, det är inte samma lugn och familjen är inte runt omkring dig. Nåväl, jag kommer antagligen tillbaka hit vid min födelsedag ;) Jag hoppas på en överraskningsfest! Haha... jaja godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0