Typ Ichi jacka säljes! Eller?

Idag vaknade jag vid halv 1 och det känns förjävligt. Man tappar liksom lusten till att "utnyttja dagen" till fullo. Har bara suttit vid datorn och på msn och pratat jackproblem med Bitchen. Igår var nämligen jag och Joachim i Sickla och "skulle bara kolla lite". Slutade med att Joachim köpte ett par chinos och typ århundradets snyggaste skjorta inne på Bertoni. Men som sagt den var grymt snygg plus att jag också kan använda den så han fick det. I alla fall, inne på H&M testade jag den där jackan som jag varit sugen på men alltid trott att den ska vara för lång för mig, men det var den inte utan den satt som en smäck och jag vill verkligen ha den! Därför är jag typ less på min Ichi jacka som aldrig är använd. Det är två helt olika jackor, bara det som är problemet, och jag vet inte vilken jag vill ha. Typ ska man sälja Ichi jackan på tradera kanske? Den är helt slut på Nelly.com, finns bara i typ strl L eller nåt och denna är i XS. Finns det någon som är intresserad kanske? Räddare i nöden SÖKES! Men seriöst, skriv om någon är intresserad!



Ichi jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0