Note

Jag är ett vandrande psykfall. Jar har konstanta problem i mitt huvud och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Vaknade för en stund sen och det är inte så fint väder ute. Ska snart äta en skål med filmjök och crunchies och typ slösurfa eller nåt. Sen kommer väl lillebror hem om ett tag och då vill jag mysa i mammas stora säng framför tvn, om han vill dvs! Det är så mysigt att ligga och kolla på Toon Disney och skratta med honom. Igår när vi kollade på "Tazzan" satt Eric och bytte språk helatiden så vi nästan kissade på oss eftersom dom pratar så roligt. Ja så lättroade är vi! När jag gick in i köket för en stund sen låg det en lapp på matbordet med följande skrivet på den: "Cecilia! VAFAN JAG SKA DÖDA DIG! Ps. Massera Eric. Ds /Puss Mamma". HAHAHAH alltså så jävla boring, mamma brukar nämligen lämna lappar sådär gulligt på bordet innan hon går till jobbet om det är något speciellt hon vill att man ska hjälpa till med eller göra osv så nu langade Eric en egen version av det. Hahah... nu ska jag äta min fil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0