Crahahazyyy!

Jisses vilken konstig dag typ! Först åkte jag med min kusin och hennes bebis till stan och gick runt och kollade på massa bebiskläder och sånt. Åt pizza och pratade väldigt mycket. Jag fick även en vinöppnare och en spetsbody från gina tricot som var råsnygg! Fick dom som en tidig födelsedagspresent och en vinöppnare behövde jag verkligen! Har liksom 2 vinflaskor hemma men kan inte ens öppna dom... great job liksom! Men nu så! Sen åkte vi hem och gullade med lilla Vendela och jag matade och höll i henne. Hon var sååå söt och jättesnäll! Sov mest helatiden och skrek knappt nånting. Tänk att man kan vara så nöjd med livet om man bara får suga på en napp! Sen var jag helt slut så jag somnade och har sovit länge så allt blev jättekonstigt. Förlåt Ercan! Har inte ens hört av mig till honom... har pratat i telefon jättelänge nu (typ update, jag började skriva på det här inlägget vid 22 eller nåt och nu fortsätter jag) med J. Saknar honom! :( Love you! Han är verkligen världens snyggaste! Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0