Aj i magen

Har en jättekonstig smärta i magen, högt upp i magen, fattar inte vad det beror på. Jag undrar hur länge smärtan ska finnas där. Kommer jag få sova inatt? Nu har i alla fall huvudvärken gått över. Någon kladdkaka blev det inte. Jag mådde för dåligt och tog en promenad och en cigg istället (i min nya jacka, den är nu invigd). Vi har kollat på Lilja 4 ever och Super 8. Båda bra. Kl.03:10 börjar Det våras för världshistorien del 1 och jag vill jättegärna se den för alla "det våras för" filmer äger. Har inte sett alla men det måste jag göra innan jag dör. Snart ska jag nog kolla på Under täcket som handlar om olika personers sexliv, typ att dom tappat gnistan och sånt, haha. Jag tycker såna program är underhållande, jag är patetisk! Men jag erkänner det i alla fall.

Imorgon ska jag ta en rejäl städ-dag! Och det lovar jag. Ska göra ordentligt rent i köket ovanpå skåpen, skåpluckorna, städa i skafferiet och andra skåp och hyllor. Det är mitt största projekt alltså - att få riktigt rent i köket! Önska mig lycka till! Hoppas jag inte har ont i huvudet då bara för om jag har det så spricker nog mina planer :(

Förresten, gillar ni mina nya "profil bild"?! Mycket vacker... not. Men charmig.

Vill avsluta med ett litet JAG ÄLSKAR DIG JOACHIM DU ÄR BÄST FINAST SNYGGAST OCH SEXIGAST OCH JAG ÄLSKAR DIN LUKT DIN RUMPA DINA PUSSAR & KRAMAR OCH ALLT MED DIG. DU ÄR MIN ÖGONSTEN MITT HJÄRTA MITT ALLT, DU ÄR MITT LIV DU ÄR EN DEL AV MIG, VI ÄR VI OCH JAG ÄLSKAR DET! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0