Älsk dig!

Det blev bio igår! Vi såg Tropa Elite, hette den så? Tydligen en uppföljare till Guds stad. Den var helt okej men det var bara det liksom, inget speciellt tyckte jag. Men det var mysigt förutom dom störiga snubbarna som för det första kom typ 30 min försent in i salongen, pratade+skrattade konstant, pratade i mobilen, nyste och gungade på ens säte helatiden. God dammit! Var dom där för att kolla på filmen eller störa alla andra?
Vi hyrde film också som vi ska kolla klart på före lördag, nemas problemas! Vi åt på Tinos pizzeria på söder, haha så himla romantiskt! Gott var det i alla fall, det är ju huvudsaken!

Joachim har nyligen blivit medlem i H&M klubb så han hade fått nåt himla sjukt supererbjudande på sin mail om 25% rabatt på en valfri vara och 10% rabatt på resten av beställningen. Självklart exploderade jag och blev helt exhalterad! Har beställt lite nytt, jag höll ändå händerna i styr för det fanns sjukt mycket fint men jag beställde mest saker som jag verkligen behöver. Det gjorde min dag! Återigen Jag <3 H&M!

Nu ska jag äta nåt och sen måste det städas, ser ut som ett "rent" helvete. Joachim är hemma idag också så lite städning och ätning och sen film-mys låter som en bra plan<3 Älskar dig sooooooo mucho mycket!
Och lycka till Big bro! Bli inte för norsk nu! Puss!


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0