Ångest

Jag ångrar verkligen nu att jag inte bara tvingade mig själv att lägga mig även fast jag inte kände mig supertrött utan istället lät det bli så himla sent... jag är helt slut idag och skulle lätt kunna sova bort halva dagen men mitt tåg hem till Stockholm går 12:35 så jag var tvungen att gå upp igen nu så jag hinner duscha, packa och äta lite. Måste ringa SJ också för det fungerar inte att betala biljetten jag vann på Tradera imorse. Det är liksom därför jag är så trött, jag gick upp kanske tjugo över sex för att hålla vakt där, vann som tur är en biljett för 71 kr men kan som sagt inte betala den vilket stör mig något sjukt mycket. Jag somnade inte om direkt efter det utan umgicks lite med mamma innan hon gick till jobbet och lika med lillebror innan han skulle åka till skolan. Vi låg båda i mammas stora säng och skrattade till olika serier på Toon Disney och åt Coco pops. Det var mysigt, jag har världens mysigaste familj!

Nu måste jag börja göra mig i ordning. Måste hinna ringa SJ också och då brukar man få stå i kö om jag minns rätt. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0