Ännu tröttare...

Nu är det ju mitt i natten och det är faktiskt lördag. Vi såg någon film med Samuel L. Jackson och Josh Hartnett som var helt okej faktiskt, lite oväntad handling. Nu spelar Joachim sitt jävla GTA och jag dör typ här... har skitont i axlarna och hela ryggen och hade nyligen en obehaglig huvudvärk. Grisa sover som vanligt och jag är konstant törstig. Jag är nog beroende av coca cola men det skäms jag inte för! Haha. Nu tog jag en stor, god klunk ;)

Dom flesta är väl typ påväg hem från fester, krograr och klubbar just nu eller har nyss kommit hem. Mysigt för er, hoppas ni är skitfulla, haha! Hoppas ni alla är bakis imorgon! Nej då... fyfan för att vara bakis! Hoppas ni mår toppen och smäller i er 5 Big mac, en stor pommes och 4 cola! Mmmh vad gott...
Juste, Marre vann PH om det var nån som missade det. Det är ju gammalt men ändå. Imorgon är det ju repris av VMA också, ska nog se det eller jag vill det! Alla snackar ju så himla mycket om Britney och att hon var så himla bra. Bjuder er på en låt som är bra och gammal, ärligt jag kommer aldrig tröttna på den här och nej jag är inget G-unit fan men det är Joe som är skön, enjoy:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0