Äntligen här!

När jag stod och gjorde mig i ordning framför spegeln i hallen så flög brevinkastluckan upp och jag trodde jag skulle dö, jag fick verkligen en chock, hela hjärtat hoppade till. Haha fyfan vad rädd jag blev, trodde nån kom för att ta kål på mig. Men det var bara lite reklam och (äntligen) Fråga Olle biljetterna! I mailet jag fick stod det att inspelningen var på tisdag men på biljetterna står det måndag, jaja bäst att röra sig dit på måndag!


Äter lite mackor och dricker juice nu (döda mig inte nu B-Bella). Ska fixa håret snart och sen ta bussen om typ 40 min till forum. Pallar verkligen inte men jag måste. Känns jobbigt och pinsamt och jag vet inte vad jag ska säga. Hatar det här, känner mig superdeppig och samtidigt inte. Solen skiner och jag ska träffa Bitchen sen så det är väl lite glädjespridande men hela den här andra grejen tar all positiv energi ifrån mig. Jag vill bara få sova för evigt typ, med Joachim brevid mig såklart och Grisa också. Varför måste man slita och må dåligt? Stört allting ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0