Bakis

Idag har jag varit bakis, inte så mycket men tillräckligt för att jag skulle spy upp mina pommes och sen må bra igen. Eller egentligen var det väl inte för att jag var bakis eller jag vet inte, eftersom jag mådde prima efteråt och jag började bara må illa efter att jag lagt mig ner en kort stund. Nu mår jag i alla fall bra och ångrar inte alkoholkonsumtionen alls. Det var drag igår och sååå mycket folk på Etage, eller minns jag fel? Förfest hos Mysan med öl, tequila rose, minttu och nåt annat skit+kortspel, något spel som typ var väldigt skumt haha. Blev askalas, vi drog oss mot stan och direkt när vi kom in började man träffa massa personer! Eller redan utanför egentligen. Jag mådde skitbra (förutom att inte J var med mig så vi kunde pussas). Tror ni jag blev avis på My och Stefan eller? Dom gullade helatiden och jag fick ångest. Behöver min Mr Boyfriend! När Etage stängt blev det Sibylla och vid det laget måste jag ha varit jobbigt full. Vi gick ätandes hem till My och var inte vakna så länge innan vi alla slocknade. Och så vaknade jag upp idag (tidigt) med solen i ansiktet och en smyg-huvudvärk som var ganska störande. Spydde gjorde jag dock inte där utan hemma hos mammas kille som jag aldrig varit hemma hos tidigare. Så jag invigde det med att dra en spya på hans toalett hahah. Bra jobbat Cecilia!

Jaja skitsamma vem orkar ens läsa allt det där? Snart ska jag sova för jag ska gå upp kl.6 igen för att gå in på Tradera och hålla koll på tågbiljetter hem. Måste ju åka hem imorgon p.g.a. jobbintervjun på tisdag morgon. Och för att jag vill träffa Älskling såklart<3 Men sen på onsdag eller torsdag åker jag tillbaka hit till Dalarna igen för att softa ytterligare. Blir även ensam hemma då eftersom mamma och hennes kille drar till Sälen och lillebror är hos pappa. Så jag blir kattvakt typ. Men jag hoppas att J vill komma hit också så kan vi mysa och ta långa promenader osv. Lite miljöombyte är aldrig fel! Ååhh jag älskar dig så mycket jag längtar sönder mig efter dig! Men imorgon ses vi! *separationsångest* Puss på dig babe!

Nu ska jag borsta nötterna och sen typ nada. Ska snart sova som sagt, ska nog läsa lite först. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lasse Kongo

Älskar fan Dalarna! Det trodde man aldrig när man i gymnasiet jämt höll på "jag vill till Stockholm nuuu. Jävla Falun!" haha. Det är sånt härligt lugn "där hemma". Synd att visiten i Gryx blev kortare än kortast, hade ju vart kul att hooka. Ville inte ens gå in i huset för hon var ju där, och höll på att frysa arslet av mig när vi skulle packa in tvn å så. Inte kom det fram någon katt heller :( De var nog inte ute tyvärr. Miss my missar!

2008-09-29 @ 14:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0