Big L

Min hand är iskall eftersom jag suttit vid datorn sen imorse. Fråga mig inte vad jag har gjort för jag vet knappt själv... typ slöat inne på Gratisbio.se och klickat hem poäng. Hängt på arbetsförmedlingens hemsida och massa annat. Tråkig dag med andra ord. Verkligen inte något utöver det vanliga. Har velat lägga mig i sängen och kollat på film. Ska nog göra det...
Jag har inte ätit nåt för det finns inget att äta och det menar jag. Eller okej det finns väl nånting men typ inte... ingen frukt, inga mackor, ingen mjölk... vad göra? Har bara en och en halv cigg kvar, illa, men jag får överleva, jag borde ändå sluta. Börjar få huvudvärk nu, typiskt. Känner mig typ fett deppig idag (förutom när jag fick Fråga Olle-biljetterna). Jag känner mig så himla dålig just nu vad gäller allt. Hatar att jag inte har kunnat sköta vissa saker bättre. Visst jag lär mig nåt av allt det här men jag tycker inte man ska behöva lära sig på det här sättet.
Bra jobbat Cecilia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0