Bla bla bla

Min hosta dödar mig men nu måste jag försöka lägga mig och sova. Hatar det här, när får jag bli frisk? Har varit sjuk i nästan en vecka nu, nu orkar jag inte mer. Mitt hjärta går itu!
Imorgon ska jag ringa och väcka slynan och så ska vi hjälpas åt med min ansökan till donken och sen åka dit för att lämna in den och jag visa upp mig. Dom kommer inte bli besvikna (hoppas jag!).
Mina kläder från H&M (dom som jag visade här i bloggen förut) har kommit. Var tvungen att beställa dom på Joachims användare typ och han är ju skriven ute på Värmdö så kläderna har kommit till nåt ställe i Gustavsberg. Jobbigt, då måste man åka ända dit! Egentligen skulle inte kläderna komma förrän nästa vecka så jag tänkte fixa så att kläderna kom hit till Fiskis istället men nehe skit i det då, skicka kläderna typ en vecka för tidigt och förstör allt... haha. Nej nu måste jag verkligen sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hahha neeh jag ska inte snagga mig men ibland blir man ju bara så less :P Jag ska dock tona det mörkt senare idag :)

Hihi tack, ja jag får väl se vart det hela leder! :D

2008-09-19 @ 07:12:09
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0