Dalarna

Nu är jag här igen. Tågresan var nästan en mardröm, kan berätta en annan gång. Jag sov lite mer än 3 timmar inatt men jag däckade väl hemma i mammas stora säng. Har världens huvudvärk för tillfället och saknar Joachim jättemycket.
Ikväll ska vi bara ta det lugnt, typ käka chips och ostbågar och dricka läsk. Murre är här nu också. Vi har kollat på Barnhemmet, ni vet den där spanska skräckisen? Den var väldigt speciell men den var bra!
Imorgon ska vi till min morfars bror och hälsa på. Han är jättesjuk och mamma sa att jag skulle dit och säga farväl. Uppmuntrande...

Nu ska jag gå och sätta mig i soffan igen och sakna J ännu mer. Önskar du var här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0