Efterlysning

Alltså JOACHIM VART ÄR DU? Du går mig på nerverna haha. Vill ju prata med dig!

Jag vaknade för inte så längesen och tänkte att shit jag måste ju gå upp nu innan Eric kommer hem från skolan men jag har glömt att man slutar typ 14:10 på fredagar så han är ju knappast hemma... hade kunat sova ännu mer hehe. Jag var sjukt trött. La mig lite sent igår ändå, eller jag somnade sent eftersom jag låg och lyssnade på musik. Så himla typiskt att jag gör så även fast jag vet att jag är skittrött men jag fastnade på massa Bonobo-musik och jag blev helt till mig. Så jävla skön musik alltså!
Satt förresten idag på min gamla dator och kollade igenom massa bilder och dom är inte några kan jag lova! Har slängt upp massor i bilddagboken men ni måste bli min vän för att få kolla ;) Så är det.

Grisa är söt och är ute och leker nu. Det är ganska sjukt hur snabbt hon kan anpassa sig. Jag bara släppte ut henne ur buren när vi kom hem hit och direkt sprang hon ut. Världens duktigaste katt!
Idag ska Eric på nåt jävla disco typ i Borlänge och mamma ska till min kusin då och vara där så länge och hon frågade om jag ville följa med men jag vet inte om jag pallar... just nu vill jag bara krama J, känner mig lite deppig. Orka att jag blir sån efter en dag haha. Men kan inte hjälpa det. Det blir liksom värre när man inte får höra hans röst heller. KONTAKTA MIG, TACK, SNÄLLA MR BOYFRIEND! Nu ska jag göra nåt annat typ...

Kommentarer
Postat av: Stalker

Langa lösen och användarnamn till din bilddagbok!

2008-09-29 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0