En grinig Cecilia

Jag hatar när man har planerat att vara snäll och göra något extra snällt som t.ex. laga mat, baka osv men det slutar med att man blir ledsen och till slut arg och det inte blev nåt utav planeringen man hade gjort. Det hände mig nyss och det känns som att dagen är förstörd. Regnet förstörde redan men det här var droppen.
En annan grej som bidrog också är att när jag skulle gå ner i källaren och leta reda på mina betyg och sånt så ser jag att det är några jävla f*ttor som brutit sig in i källarförrådet igen och kastat runt allting igen så jag kunde verkligen inte hitta nånting. Arbetsförmedlingen stänger kl.16 vilket innebar att jag inte skulle hinna dit idag så jag ringde och fick en ny tid. Senast på fredag måste jag dit och lämna in skiten. Jaha då sitter man här alldeles påklädd och färdigsminkad och allt och har inte ett skit att göra eftersom att vissa personer dödar ens glada humör och inte vill ses. Hmm... jag skulle ju kunna åka och handla men vafan kolla vädret! Kanske åker om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0