Fan!

Jag hoppas jag inte blir mer förkyld än vad jag redan är. Kände att jag ville dö när jag vaknade imorse. Snor i hela halsen, känns äckligt när jag sväljer, täppt i näsan och ändå rinner det i ena näsborren, haha. Euw. Ligger här som ett offer och lyssnar på fet (!) musik och tycker synd om mig själv. Måste åka till Ektorp idag och jag vet inte ens hur man kommer dit jag ska haha, lyckat. Måste til Forum och Sickla också. Kul att man är pigg då. Lyllos alla som åker till varmare trakter nu när det verkligen börjar bli höst här hemma. Det är ju verkligen skitkallt ute och grått varje dag.

Träffade aldrig Ercan när han var här. Fattar inte ens hur det inte kunde bli så men aja det var ju typ bajstråkigast i världen! Har haft det mysigt hemma i alla fall hela helgen med J och Grisa också såklart! Har snart haft henne i ett år förresten. Tiden går så himla fort, liksom ett helt år sen man åkte ut till Västerhaninge i en evighet och såg henne, blev kär, tog hem henne och myste järnet. Hon var så söt, så liten och inte alls blyg. Min bebis! Vi funderar förresten på att skaffa ett syskon till henne :) Hon skulle säkert bli jätteglad! När vi är i Dalarna springer hon efter Inca helatiden och vill leka och är jättenyfiken men Inca vill inte vara vän med henne och tycker bara att hon är jobbig, stackars Grisa.

Nu ska jag slösurfa lite. Hatar när man känner sig så jävla ensam t.o.m. på internet, liksom det är ju 0 personer inne på Facebook haha, jag hatar FB men ändå. Pusshej! *och lite snor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0