För 1 år sedan...

Var jag så gott som nyinflyttad i Stockholm.
Jobbade jag på Ica Maxi.
Gick jag i skolan (mardröm) och för 1 år sedan träffade jag Joachim efter en lång skoldag. Vi möttes i Slussen och det var lite pinsamt, vi åkte hem och åt korv med bröd och bara pratade. Vi har alltså "hängt" i 1 år nu, grattis till oss Älskling! Vet inte om vi ska gulla oss ute på stan idag eller nån annan dag, men gulla ska vi! Går inga speciella filmer på bio så man kanske ska vänta lite då tanken var att gå och se nån bra film och äta ute på något gott ställe. Vi får se helt enkelt...
Lite jobbigt är att jag har en sjuk huvudvärk, det liksom hugger till överallt och jag mår illa och har så sjukt ont i magen så det känns som att jag ska spy ibland. Orkar inte äta nåt heller (illamåendet kan ha nåt med det att göra) eftersom jag är ensam hemma och jag brukar inte äta då. Igår åt jag två chokladbitar och en fryst liten pizza+lite godis på kvällen. Inte så jättebra kanske.

Nu ska jag äta mer godis och bygga på mitt fett.
Förresten alla ni telefonförsäljare, speciellt ni som ringer till en på kvällstid, skaffa er ett liv förfan! Jag vill seriöst döda någon!



Lite mindre än 1 år gammal bild på mina sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0