Gratisbio

Ni har väl inte glömt att bli medlemmar på Gratisbio (klicka på länken och regga er, i fältet där dom frågar om värvare kan ni skriva bajka) och samla ihop poäng till gratis biobiljetter eller presentkort på olika affärer! Det fungerar! Hjälp mig att få poäng också genom att bli värvade av mig, då får ni även 25 poäng extra! Jag har redan fått hem två biobiljetter och tro mig - det är HELT gratis!

TIPS! För att få många poäng snabbt. Klicka på alla länkar som man får poäng på genom att just bara klicka på dom. Värva även dina vänner. Skicka efter gratis kontantkort från Parlino, Glocalnet och Tre så har ni typ 120 poäng redan där! Och man förbinder sig inte till nåt och man blir inte av med sitt gamla nummer eller nåt. Korten är även fyllda med lite pengar att smsa eller ringa för ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0