Härliga måndag... not!

Kul att vakna upp till grått väder, man fryser, allting är bara så himla mörkt. Vafan? Palla... kunde inte somna om efter Joachim åkt till skolan men jag pallade eller ville inte ens gå upp för jag var bar deppig och kände mig ensammast i världen. Så jag har legat och zappat mellan massa olika musik-kanaler i 100 år. Måndag igen då... 1:a september t.o.m. Är hösten officiellt här nu? Snart oktober, sen november, typ då snön börjar komma. Åååh deprimerande att tänka på alla kalla dagar.

Jag har inte uppat nåt speciellt i helgen eftersom jag umgåtts med min fina pojkvän och helt enkelt dissat datorn. Har ju ändå inte gjort nåt så vad ska man srkiva om? Har fastnat för WOW nu igen också. Har en level 13 undead mage nu. Grym är jag! Levlar ganska fort t.o.m. (för att vara jag liksom). Jag är ju så efterbliven... "JOACHIM! Vad ska jag göra nu då????" Stackarn har fått höra det hela helgen typ. Men I bet att han är fett stolt över mig ändå haha :)

Nu försöker Grisa riva sönder massa tidningar igen. Det brukar betyda att hon är grinig eller sur. Hon är söt men hon kan vara en riktig bitch ibland haha. Tog nån bild förut på när hon totalförstörde en tidning i hallen för några dagar sen. Mobbat men ändå...
Håller på att hungra ihjäl så jag ska ta mig en liten matbit nu.


Grisa the bitch!

XOXO /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0