Hemma igen

Nu är jag hemma efter en inte så lång men intensiv vistelse utomhus. Åkte först till forum för att lämna in lite papper på ams. Hann precis med bussen hem igen och gick hem till Anna för att låna tejp och hämta min tröja. Hon var så snäll och bjöd på cigg och jag har inte rökt på flera dagar så jag blev glad (!) minst sagt. När jag kom hem tejpade jag ihop paketet med klänningen i som jag skulle skicka till en brud nere i Malmö (yes fick den äntligen såld på tradera) så nu är det fixat också. Nu är jag hemma igen och känner att huvudvärken börjar komma tillbaka. Hostar mer nu också så det var nog inte så bra för mig att springa runt sådär. Det var inte ens mycket men ändå haha. Är man sjuk så är man ju. Stackars Joachim har blivit smittad nu också så han är hemma från skolan idag, men han spelar bara helatiden och vill inte mysa :(

Nu ska jag ta mig en god macka med smör och ost och lägga mig i sängen för att glo på Top model 4 (jag älskar ost, men inte sån där stark skit, hushållsost ftw mmh, haha Linn kommer du ihåg hemma hos dig förut på Formvägen när vi skulle käka mackor "ost" eller nåt sånt hahahah, ok sorry till er som inte fattar vad jag pratar om, hej då)!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hih tack! :D Jag älskar mitt hår oftast men ibland har jag bara lust att snagga mig ;)



Tack igen! Ja jag vet inteom det är någon som skulle vilja köpa? :P Får väl se..

2008-09-18 @ 17:54:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Cheesy

Hahaha "Jag vill ha HUSHÅLLSOST!"

2008-09-19 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0