Hmm?

My ringde mig nyss och frågade vad som händer ikväll, inget sa jag och hon frågade om jag ville komma hem till henne och eventuellt dra ut ikväll på Etage eller Harrys. Låter det som en plan? Egentligen är ju jag så jävla lat men jag har inte träffat henne på evigheter så bara det duger fint för mig liksom. Hennes pojkvän är där också och han har jag aldrig träffat och jag måste ju inspektera vad min barndomsvän har haffat tag i! Haha. Jag känner mig ofta som en morsa som ska kolla in allt och alla och godkänna. Jaja vi får se vi skulle pratas vid lite senare, måste prata med mor min om skjuts och så. Det blir i alla fall pizza till middag idag, MUMS! Någon öl på det vore kanske inte helt fel?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0