Jag på donken?

Anna lovade att lägga några goda och svarta ord för mig på hennes jobb igår och hon verkar ha lyckats mycket bra med det. Det är nu sagt att jag ska komma förbi i dagarna och säga hej och medhava en ansökan. Frågan är då: ska jag verkligen sätta på mig McDonald's kläder? Jag har inte sett ner på McDonald's arbetare men jag trodde inte jag skulle hamna där själv. Inget ont menat Anna hahah. Men liksom det är ju (oftast) sista utvägen. Jag bryr mig inte egentligen för tillfället, jag blir bara glad om jag får jobba! Kanske inte världens roligaste ställe men vafan... det var inte Ica heller. Jag ser framför mig hur två svarta saker (jag och Anna) står där framme i kassan och frågar alla vad det får lov att vara, det är så vackert! Jag blir nästan tårögd! Håll tummarna för mig nu för att jag ska få bli en svart, stolt medarbetare på donken!

Kommentarer
Postat av: Bajsalicious

Jag vill också jobba med er! Har så lite tid (skyller på cpjobbtider då jag är ledig på skumma tider, samt mycket med flytt och skit, plus brist på busskort för närvarande) att träffa er känns det som! Vore kul att slå två (svarta) flugor i en smäll! Eller göra två flugor på smällen kanske?

2008-09-17 @ 19:38:54
Postat av: grisen & jag

hhaha jag tycker att göra två flugor på smällen låter som en bra idé!!! ja jag hoppas jag kan tillföra något jättesvart!

2008-09-18 @ 10:45:55
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: White Little Pony

Den stora frågan är egentligen - Jobbar José kvar? Det är en härlig prick det! Minns en mycket fin kväll med honom.

2008-09-19 @ 08:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0