Jaha...

Då har man sökt fyra jobb till och skickat CV hit och dit. Har även ringt socialtjänsten (som det så fint heter) men ska ringa tillbaka imorgon mellan 9-11 nångång för att prata med en handläggare. Drygt, tro mig. Det känns nästan lite pinsamt att behöva vända sig dit. Egentligen är det väl inget fel med det och det är hur bra som helst att det finns men jag är bara inte van att vara i kontakt med "sånt" då det aldrig varit aktuellt, men nu så :(
Har jätteont i nacken och axlarna. Har suttit framför datorn jättelänge nu och sökt massa jobb och slösurfat som vanligt. Ändå vill jag spela WOW haha, känner verkligen suget! Farligt det där, men jag måste ju bli level 14 nångång också *blink*. Nu blir Joachim stolt över mig. Skönt att internet fungerar som det ska nu efter att det krånglat i säkert en timme. Stackars Joachim som då var nyligen hemkommen från skolan kunde inte sätta sig och spela direkt. Han fick damp och gick för att köpa snus. Ja så kan man också dämpa sina agressioner.
Nu ska jag flytta datorn till köket eller soffan och spela. Grizzla I'm coming!!!

XOXO /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0