Lite förbättring

Idag mår jag lite bättre i alla fall. Tur det för ärligt talat så kändes det som att jag skulle dö igår. Jag skiftade mellan att vara varm och kall och hela kroppen kändes som kokande kastrullvatten, jag var täppt i näsan och fick knappt ut nåt när jag snöt mig, jag frös eller tyckte det var för varmt, kände mig klen i hela kroppen och fick kämpa varje gång jag skulle ställa mig upp. Efter att vi kom hem igår ställde jag mig upp tre gånger tror jag och det var så jävla jobbigt haha...
Jag uppade ingenting därför. Jag somnade på en gång när vi kom hem, sov i flera timmar tills det var kväll. Vaknade av att hemtelefonen ringde och tydligen var det nån jävla telefonförsäljare. Alltså mitt hat växer bara för varje dag som går! Hade dregglat ner hela handen och kinden också, mysigt värre.

Idag då... 0 planer! Bara vila i sängen som ett riktigt fetto. Minus maten för det orkar jag verkligen inte fixa. Kanske blir nån macka senare men just nu är jag bara död. Joachim kommer inte hem förrän efter kl.16 så fram tills dess kommer jag vara jätteledsen. Jag ska väl läsa Snabba cash och blogga om skitsaker hela dagen. Glo lite på tv på såna saker jag aldrig skulle kolla på annars osv.

Var det nån som såg I ditt ansikte igår förresten? Med Magnus Betnér. Helt ok var det ju faktiskt. Han är ju rolig. Tur att det är Top Model idag :) Och direkt efter det Legally Blond! Har sett den massa gånger och har den på dvd men vadå! Nu måste jag snyta mig och jag känner att jag bara skriver massa skit just nu, precis som det ska vara med andra ord, men det får räcka för nu! Cyaaa, don't wanna be yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0