Lite lycka

Har varit i Mölnvik bara för att hämta ut H&M paketet, det var jobbigt. Men jag är nöjd i alla fall. Är säker på att behålla allt utom en cardigan typ. Den är fin men jag vet inte hur nödvändig den känns. Lite besviken blev jag väl över att en kjol och en annan cardigan inte var med i paketet :( Dom kommer inte komma förrän i mitten av oktober. Suck. Det är bara att vänta snällt och fint då antar jag.

Har ont i huvudet nu igen. Hur fan kan jag ha det varje dag? Orka vara jag. Tänkte göra en kladdkaka och ska fixa nåt käk också innan Joachim kommer hem. Blir väl nåt fantasifullt som pommes med korv. Gott är det ju i alla fall.

Alltså jag tänkte på det här för jättelängesen men har glömt av det, alltså kommer nån här ihåg ICQ? Jag använde det när jag typ gick i mellanstadiet och kanske början på högstadiet. Så jävla old school! Fan vad fattigt det var men ändå dugligt. Undrar varför man fastnat för just MSN egentligen. Man kan ju inte hoppa tillbaka till ICQ heller för då tappar man väl hela sin umgängeskrets (som iofs nuförtiden inte är så stor men ändå) haha. Så himla sjukt vad internet har gjort med hela världen och ens liv egentligen... shit pommes! Nu måste jag vila lite. Chaus.

 Det var tider det! Haha jag gillar "Nacho".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0