Mot Falun

Ja det blir utgång trots allt. Lite synd för mamma har köpt massa godis men jag får hoppas att det finns kvar imorgon också :) Har nyss ätit pizza, sån där tjock, och det var sååå gott! Hatar mig själv för att jag bara orkade en bit, knappt det, men jag orkar nästan ingenting längre. Skandal! Jag är jätteglad att My ringde, har saknat henne! Så jag ska göra mig i ordning nu och åka snart. Skönt att jag knappt behöver göra nåt eftersom jag inte har några festkläder med mig utan ska få låna utav My och smink+hår ska hon också hjälpa mig med, ska bara fixa grunden :)
Jag hoppas alla får en grym kväll för det ska jag ha! Hoppas jag träffar massa kul folk ute men det gör man alltid, borta bra men hemma bäst :) Etage i mitt hjärta p.g.a. alla människor som man faktiskt känner och stöter på när man väl går ut! Hoppas jag träffar Hannalou! Åååh vad mycket människor jag saknar! Kul att Isabell flyttar till Stockholm imorgon :) Herregud vad många som rör sig dit! Det blir jag glad över.

Nu ska jag borsta tänderna osv. Ha det bra allihopa!
JAG ÄLSKAR DIG JOACHIM! ÖNSKAR DU VAR HÄR MED MIG OCH MYSTE OCH HADE KUL! DU ÄR MITT ALLT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0