Myz

Haaaaaaaiii! Ny dag nya möjligheter, right? Haha... orka.
Kollar på Britney Spears - I'm a slave 4 u just nu och den är ju riktigt skön, har alltid tyckt det, Britney över huvudtaget är ganska skön.
Såg inatt när jag gick in på H&M's hemsida att dom hade fått in sjukt mycket nya grejer, fina också! Blev helt galen igen haha... ska kolla in där nu igen och se vad jag hittar ;)
Joachim har åkt in till stan och har mitt busskort så jag är fast här. Ska väl hämta ut mitt paket tänkte jag. Ska duscha och bädda rent i sängen, diska lite och sånt också. Vet fortfarande inte vad som händer ikväll, får se...
Grisa var mest söt imorse och låg på mig och vi myste jättelänge och hon tvättade mitt hår, aaaw! Avslutar med en bild på henne från då:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0