När man har tråkigt så får man...

1. Jag har insett att min senaste kyss... smakade godis.
2. Jag lyssnar på... fläkten i datorn som börjar bli väldigt irriterande.
3. Jag pratar... med en seriös ton blandat med ironi.
4. Jag älskar/tycker om... mycket och många!
5. Min bästa vän är... mina bitches!
6. Min första riktiga kyss... kommer jag inte ens ihåg.
7. Jag avskyr när folk frågar... vet inte? "annars då?" kanske, haha.
8. Kärlek är... det mysigaste som finns!
9. Någonstans, tänker någon på... att dom är hungriga, precis som jag.
10. Jag kommer alltid att... vara jag.
11. Jag är hemligt förälskad i... Joachims rumpa!
12. Sist jag grät var... jag ledsen, antagligen.
13. Min mobiltelefon är... en sak som jag inte bryr mig så mycket om. Men om jag hade en Nokia 7373 skulle jag pussa och krama den varje dag.
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag oftast somna om.
15. Innan jag går och lägger mig... vill jag mysa.
16. Just nu tänker jag på... att jag borde sova snart.
17. Bebisar... kan vara söta alternativt små djävular.
18. Idag har jag... gjort "grown up stuff".
19. I kväll har jag... slösurfat, kollat på Juno (den var bra).
20. I morgon kommer jag... göra ännu mer grown up stuff.
21. Jag vill verkligen... ha lite roligare svar på frågorna, men tyvärr.

Så typiskt nattlig aktivitet, jag ber om ursäkt.
Åker nog hem till Dalarna imorgon eller nåt btw, innan min storebror åker till Norge för att tjäna väldigt stora pengar. Men vi får se, jag kanske har en del att fixa här hemma innan jag kan åka bort... vi får se vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0