Näsblod dag 3

Idag är tredje dagen jag blöder näsblod, känner hur alla krafter börjar rinna ur min kropp typ. Orkar verkligen ingenting. Äter typ ingenting, gör ingenting. Det enda positiva med att vara sjuk och att jag knappt vill äta är att jag förhoppningsvis tappar något kilo, haha, serri alltså. Lyckades trycka i mig två toast igår, det var allt (plus lite chips). Mådde riktigt dåligt på eftermiddagen och kvällen, önskade mig en halshuggning men Joachim verkade inte vilja ställa upp. Jag plågades verkligen av mitt jävla huvud, hatar det, jag hatar huvudvärk. Kunde inte somna lätt heller, var vaken till säkert halv 3 inatt och vaknade när Joachim åkte till skolan. Alltså har jag sovit max 5 timmar, vilket kanske inte är så bra för förkylningen. Kände mig ganska mobbad, Joachim somnade nämligen direkt igår men som sagt inte jag och jag låg och vred mig jättelänge. Vågade inte sätta på datorn ifall Joachim skulle vakna och tv orkade jag inte kolla på. Så jag satte mig och åt vindruvor istället, jättetyst hahah. Tyckte faktiskt synd om mig själv. Hoppas jag slipper må lika dåligt idag. Nu snyter jag mig bara helatiden och har en fuckad hals men ingen dunkande jagvillhuggahuvudetavmig-huvudvärk, inte ännu i alla fall.

Kollade förresten på Hål i väggen på youtube eftersom våran kanal 6 inte fungerar (hata comhem) och det var ju trevligt.. Björn Gustafsson och dom var ju lätt roligast! Nåväl (haha) nu ska jag snyta mig och ringa min mor. Hej svejs!
(Bilderna visar hur ledsen jag är när jag är sjuk och ensam, på sista bilden är jag rolig jag vet)

Ps. Alltså Linn sluta hitta på massa fula smeknamn helatiden hahaha. Ds.

Kommentarer
Postat av: Farbror Doktorn

Gutta nämnde nån skit om att näsblod har med dålig kost att göra ? Du kanske äter för lite och/eller ovarierat? :O Nu när jag tänker på det så hade jag näsblod (vilket jag ALDRIG har annars) när jag käkade jättedåligt ett tag.

2008-09-17 @ 19:41:15
Postat av: grisen & jag

ja eller jag tror det e pga förkylningen :( vad jag minns så brukar jag faktiskt blöda som fan då... att näsan blir känslig liksom. för jag brukar aldrig ha näsblod annars, förutom en gång men det va när jag bodde i dalarna :P då kom det bara helt pltösligt. en gång när jag skulle till skolan också tror jag ;)

2008-09-18 @ 10:44:14
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: grisen & jag

men jag vill egentligen inte påstå heller att jag sköter mig så bra med maten he-he

2008-09-18 @ 10:44:33
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Beirut

You need to take care of yourself! Exempelvis komma till mitt jobb och äta hälsosam glass :D Jag jobbar där till sista september iaf, får se hur det blir sen. Men Belgisk våffla är en killer! Mmmm

2008-09-19 @ 08:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0