*pust*

Håller på att städa för fullt... toaletten, hallen, köket, vardagsrummet... herregud det är bara 45kvm men det tar så sjukt lång tid om man är noggrann. Får trösta mig med att det kommer kännas jätteskönt efteråt och att jag kommer vara stolt över mig själv över vad jag har presterat idag. Det blir lax till middag och det gör mig också glad, och att faktiskt Joachim ska tvätta idag *klappa på huvudet*. Blir som tidigare sagt film-mys sen. Och ikväll är det Top model, Idol och Vem kan slå Filip och Fredrik, på en och samma kväll! Kul nu när massa roliga serier har börjat igen, jobbigt bara att Top model och Idol går samma tid. Blir väl en fight mellan mig och J om vilket program vi ska se.
Dags att återgå till rengöringen och undanplockningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0