REC

Om ni vill se en vidrig film som t.o.m. gjorde mig rädd och gråtfärdig (jag blir inte det lätt kan jag säga) så ska ni se filmen REC som handlar om reportern Angela och hennes kameraman Pablo som ska följa med några brandmän under deras arbete för en natt. Den är på spanska och helt hysterisk, man blir skitstressad haha och det gjorde mig nog mer känslig också och därför blev jag så rädd. Sjukt äcklig film som typ är full av plötsliga händelser och sånt... aja ska inte säga för mycket men SE DEN FFS! Jag vågade knappt gå på toa efter filmen haha så skraj blev jag.
Idag har jag plockat ihop massa papper som jag måste ge till soc och ringt lite samtal. Måste egentligen ringa fler men vi får se om jag orkar idag. Ska fortsätta städa i alla fall så att det blir riktigt rent och fint här. Hann inte klart igår men mycket hann jag faktiskt göra. Laxen var apgod och chipsen och colan var som grädden på moset!

Ercan är påväg till Sthlm nu, eller han kanske nyss kom fram, för ett litet besök hos sina lumparpolare samt mig och den andra slynan. Dom ville väl dra ut imorgon men vi får se, jag är ju fattig som en torkad svettstrumpa. Känner mig så himla oinspirerad idag, vet inte varför? Typ för att jag är fattig. Ska hämta ut ett paket på posten idag också som jag inte riktigt vet vad det är. Har beställt två saker förra veckan så har faktiskt ingen aning, men man kan ju hålla tummarna för att det är jackan, men tror inte det. Whatever... pusshej, trevlig helg!

Bjuder på en bild på en kärring i REC som jag HATADE för hon var så jävla discusting:

Kommentarer
Postat av: Vita ludret

Jag ÄLSKAR REC! Min favorit. Vi såg den förut i våras/somras och jag ville se den igen på en gång typ. Jag är så jävla mobbad och besatt av zombies haha. Vi måste se den nån gång! Gutta är en jävla fegis och vågar inte se den igen, typ.

Hej förresten :)

2008-09-15 @ 15:18:58
Postat av: grisen & jag

hahaha alltså först när jag loggade in och såg översikt över mina kommentarer och allas nicks så ser jag "vita ludret" jag ba va? hahaha du skrämde mig typ. nu fattar jag att det e du, vem annars ;)

ja den var sjukt äcklig. jag bajsade seriöst på mig!!! vi får se den nån gång snart ;)

när jag e frisk dvs... :(

2008-09-16 @ 11:31:38
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Naughty Nanny

Hahaha :D

Ja det måste vi! Jag har tjatat i månader om att jag vill se den IGEN! :P Utan respons. Bästa zombiefilmen lätt, har bra puls och känns inte alls för orealistisk. (Dawn of the Dead är också ok, komer du ihåg att vi såg den tillsammans hemma i mitt rum? Samtidigt som vi såg typ 90% av Guds Stad sen fick du lov att gå haha.)

Jag är seriöst ett zombiefreak. Går typ igång på det haha, love them. De är så söta :) Framförallt kärringen i REC! En riktig sötnos.

Du får krya på dig hörru! Jag fick förresten besök nyss in my loneliness. Guttas mamma kom. Det ser ut som helvete här hemma. Värre än värst. Håller ju på och packar och river runt för fullt. Lite pinsamt, men hon och jag överlevde(?).

Krams!

2008-09-16 @ 13:58:00
Postat av: Gollum & Co

På tal om zombies hahaha http://www.stylesearch.se/storage/albums/a0501ef0-9333-4504-a269-9b4def9192b3big.jpg

2008-09-16 @ 14:04:01
Postat av: grisen & jag

HAHHAA asså jag hatar den där bilden!! så himla ful! hahaha



ja asså jag hatar ju REC egentligen! den e sjukt äcklig, vi får hyra den med anna nångång!

hahah jaaa alla gånger vi kollade på film i ditt rum på din lilla tv, hur kan jag glömma det :D haha! typ honey och ja guds stad osv ;)

vad ville hans mamma då? klaga? haha..nejdå. vad gjorde ni för mysigt då? :)

ja jag mår bättre men nu börjar huvudvärken komma tillbaka o jag blöder näsblod helatiden o vill inte äta nåt. det suger. läste på stylesearch om ditt busskort förresten, asså skämtar du med mig? hur fan kunde du tappa det? :(

2008-09-16 @ 15:15:46
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: grisen & jag

linn kan du börja blogga igen nångång föresten? ge mig mer saker att göra om dagarna haha!

2008-09-16 @ 15:16:52
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: grisen & jag

och linn, kan du lägga av med dina fula namn? HAHAHA

2008-09-16 @ 15:23:26
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Kjell

Haha I think It's cute ;)



Har den på datorn, så det är bara att bränna ut den! :) Vi kan väl ha filmkväll och mys nån dag? Like the good ol' days.

Haha ne hon var här för att gratta mig i efterskott. Kom med kaka och present faktiskt :D She's nice.

Sugit med näsblod! Läskigt och äckligt.

Jag vet inte :( T-banan kom för tidigt så jag fick panik och sprang (jag skulle liksom öppna själv på jobbet) sen så cpa det sig som vanligt i spärren och jag fick mer panik och sprang som ett as men missade tåget ändå. Ringde i panik till Gutta och bad han komma och skjutsa mig till Gullmars fort som fan. När jag kom dit så kunde jag inte hitta mitt kort och beklagade mig djupt och panikartat för en kontrollant som släppte förbi mig. Gutta åkte och letade vid båda stationerna men kunde inte hitta det. Ingen i spärren har fått in det heller. So It's gooooone. Så jävla störande! Märkte inte att jag tappade det. Men jag var ju sjukt stressad. Är supernoga normalt. Men men, har beställt ett från sl.se nu (då får man förlust garanti!).

2008-09-16 @ 15:48:06
Postat av: Kjell

Haha I think It's cute ;)



Har den på datorn, så det är bara att bränna ut den! :) Vi kan väl ha filmkväll och mys nån dag? Like the good ol' days.

Haha ne hon var här för att gratta mig i efterskott. Kom med kaka och present faktiskt :D She's nice.

Sugit med näsblod! Läskigt och äckligt.

Jag vet inte :( T-banan kom för tidigt så jag fick panik och sprang (jag skulle liksom öppna själv på jobbet) sen så cpa det sig som vanligt i spärren och jag fick mer panik och sprang som ett as men missade tåget ändå. Ringde i panik till Gutta och bad han komma och skjutsa mig till Gullmars fort som fan. När jag kom dit så kunde jag inte hitta mitt kort och beklagade mig djupt och panikartat för en kontrollant som släppte förbi mig. Gutta åkte och letade vid båda stationerna men kunde inte hitta det. Ingen i spärren har fått in det heller. So It's gooooone. Så jävla störande! Märkte inte att jag tappade det. Men jag var ju sjukt stressad. Är supernoga normalt. Men men, har beställt ett från sl.se nu (då får man förlust garanti!).

2008-09-16 @ 15:48:23
Postat av: Boobarella

Woops! Blogg.se knasa så det blev visst två av samma inlägg.



Jag tänkte kanske börja blogga nu snart igen. Lite inredningsgrejer å blandad skit. Jag var ju bloggnörd no.1 i våras. Måste återta tronen ;) Nej men bloggning skapar typ beroende. Man vill va först med grejer och skriva en massa och ha typ sjutusen besökare om dan. Tänkte köra mer avslappnat nu. Nu vet jag ju att vem som helst kan få många att läsa ens blogg bara man kör rätt koncept :P Men det kräver tid och kraft! Orka?



För övrigt så planerar jag inte att sluta med mina namn :)

2008-09-16 @ 16:12:01
Postat av: grisen & jag

hahaha alltså linn jag bajsar på mig varje gång jag ser att du har kommenterat, såklart är dina smeknamn dagens höjdpunkt ;) HAHA! du e så sjuk! men fan vad störande med ditt busskort, och att det liksom försvann direkt också. jävla idiot som tagit det!!

yes klart vi ska ha filmkväll nångång :) bara att holla at me när du e ledig o så! jag e ju alltid det, men just nu e jag ju inte så pigg :( hoppas verkligen jag blir frisk snart! pallar inte mer nu.



och ja jag tycker du ska börja blogga. skriv om skit bara det e kul :) förgyll min tillvaro ytterligare! varför inte skriva en lista med bara massa smeknamn ;) hahah alltså jag gillar "Kjell"!!!! saknar honom så! det måste du också göra?! </3



fortsätt leverera linn, gör mig inte besviken ;)

2008-09-17 @ 11:11:10
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Lord Strong

Kul att jag tillför nåt i din vardag iaf :D

Jag vet. Vill typ dööööööda mig själv för att jag lyckades med en sån fin bedrift. Fitta som inte kan låta bli andras egendom! Nu kan jag bara hoppas på att mitt nya busskort kommer hem snart så att jag inte måste köpa ny åkremsa (som grädden på moset liksom).

Ni får hemskt gärna komma hem till oss i Skogås! Vi tänkte vara klara med flytten nästa vecka. Får se hur jag jobbar å så också, om man kan tajma med alla.



Jag saknar också Kjell! Han hade visst sagt att han saknar mamma haha. För övrigt så har jag döpt en halt duva som hänger utanför jobbet och tigger smulor till Kjell :)

2008-09-17 @ 19:48:22
Postat av: grisen & jag

jaha redan nästa vecka? fan vad najs jag får komma o kolla in det sen ;) hoppas ditt busskort kommer snart slyna!



hahaha jag gillar det med duvan!! ibland när jag hör folkprata högt utanför fönstret hoppas jag att det e kjell men det brukar bara vara dumma blattar :(

2008-09-18 @ 10:47:15
URL: http://bajka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Golvet i ena rummet ska läggas på måndag, sen så får vi se när målarna kommer å tapetserar. Sen finns det inget som stoppar oss! Är jättesugna på att flytta till vårt egna ställe. Synd bara att vi åker på dubbel hyra och massa andra dubbla avgifter :O



Ja duvorna är rätt härliga på mitt jobb, de brukar komma in och spatsera runt. Ibland sätter de sig i ett skåp ovanför kassan. Ingen pallar bry sig längre. Orka jaga duvor hela tiden.

Jag säger då en sak - hellre duvor utanför fönstren än blattar! Blir mindre skitigt. Blattarna lämnar fler frön efter sig.

2008-09-19 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0