Shuz!

Här sitter jag i mörkret igen, inte för att jag vill utan för att jag måste. Sitter och vaktar en tågbiljett på Tradera och jag kämpar för att det ska sluta med en billig peng. Åker med andra ord hem till Dalarna imorgon, ska bli skitskönt men ändå inte eftersom jag kommer sakna min Baby mest. Jag träffar honom inte mycket under veckorna och nu när det väl är helg så är jag inte ens hemma, jaja. Han sussar redan och det vill jag också göra, men det är typ 45 min kvar innan auktionen går ut så jag måste fortsätta uggla. Glömde säga att tåget dessutom går 06:14 från centralen, vilket innebär att jag hinner sova i lite mer än 3 timmar innan jag måste gå upp igen och sen åka med tåget härifrån före kl.5. ASSÅ HUR ORKAR JAG? Jag får skylla mig själv. Jag vill ha med mig Grisa men slippa betala för en "djur tillåtet" biljett så jag måste åka på ett tåg då jag gissar att det åker minst djur och jag gissar på 06:14 tåget! Tror att jag har rätt också. Det visar sig imorgon. Men liksom vem tar med sig sin hund eller katt lite spontant till Dalarna kl.6 på morgonen? Ingen förutom jag. Grisa är så söt. När jag tog fram väskan och skulle börja packa så vaknade hon kvickt till och gick och la sig i den. Oooh someone's excited about the trip haha!

Hämtade ut min tröja och örhängen från H&M idag. Very najz! Tröjan sticks lite bara men jag får väl vänja mig. Ska förresten lämna tillbaka kappan som jag köpte förut, den känns inte klockren och jag har inte råd att lägga ut pengar på saker som inte känns just klockrena nu. Ska försöka hitta en annan. Den jag visade förut från Ichi är en kandidat i alla fall.

Ska vakta vidare nu. Fan om den ens går upp över 5 kr alltså! Haha. Pusshej!


Världens finaste boyfriend (och ninja)! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0