Skit också

Den här dagen blev helt misslyckad om man tänker på mina planer som ju var städning. Jag vaknade med en huvudvärk som fick mig att gråta, på riktigt alltså. Hade den väldigt länge och kunde inte sova eller nånting. Tog citodon och det onda har lagt sig men jag känner att det ligger och lurar. Får väl ta en alvedon snart också så det inte blir återfall för då vill jag fan dö. Jag är trött på den här skiten nu.
Joachim är på Värmdö och jag ligger och är ledsen i soffan. Vill att han ska komma hem - nu!

Idag kanske jag ska få äta något så storslaget som en pitaburgare eller pizza, Joachim sa det, lovar! Jag har något att vara glad över i alla fall.
Nu ska jag fortsätta kolla på Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0