Slapp som en pannkaka

Joachim och jag kollade nyss på Gisslan med Bruce Willis m.fl. Har sett den förut men den är bra och det var mys. Nu kollar jag på Ocensurerat på tv400 och det är ett av dom sjukaste programmen som finns men det är så jävla kul hahah. Alla är så fula också för det är så himla gammalt det där så alla har asfula kläder och bikinis osv. Jaja jag är väl inte själv någon babe men ville ändå påpeka det haha.
Tidigare var ju jag i stan med Bitch och det var sådär intensivt igen, precis som igår och jag kände mig helt slut i kroppen när jag kom hem. Jag är inte helt frisk ännu alltså. Var en otrolig lättnad när jag satte fötterna i hallen i mitt ljuva hem igen och möttes av en sötis som jag även fick en puss av :)
Snart ska vi kolla på Hål i väggen reprisen för nu helt plötsligt så fungerar 6an igen?! Toppen! Då slipper man sitta och glo på youtube och kisa med ögonen.

Nu har jag även fått dom efterlängtade bilderna från bar 122 utgången som var för ganska längesen. Dom är mycket vackra! Tänkte bjuda på några:

     

Jag försöker göra ett hjärta på sista bilden men det blev ganska misslyckat. Kommande bild kanske känns helt orelevant för er men för mig betyder den väldigt mycket och jag kan inte med ord tacka Linn för den här bilden:


TACK! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Americas Next Top Model

Jag tror bestämt att det där är de hetaste bilderna EVER!

2008-09-29 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0