Snart slut på den här veckan också

Torsdag idag, igen, känns som att det bara var igår...sjukt vad snabbt veckorna går även fast jag har the most boring days of my life. Jag lyckas liksom ploga igenom så gott som allt som går att "hänga på" i internets stora värld så himla snabbt om dagarna. Facebook vill jag knappt prata om, spyr bara jag tänker på det. Så himla tråkigt, jag kan inte riktigt förklara men jag blir typ arg när jag ser sidan hahah. Massa bloggar läser jag ju också såklart, det är skitkul när nån har uppdaterat en eller gärna flera gånger så man har lite att läsa och sysselsätta sig med, men när man har läst igenom allas bloggar så går man in på dom typ 100 gånger per timme för att se om dom har uppat och när ingen har det så blir jag gråtfärdig. Jag kollar också på diverse nätshoppar som säljer kläder (ofc!), accessoarer och annat. När jag gått igenom dom börjar jag få panik. Då sätter jag mig och spelar på nån rolig sida. När jag har tröttnat på det så är jag typ död och då är det flera timmar kvar tills Joachim kommer hem. Idag kommer han inte hem förrän ikväll :( Är jag inte olycklig så säg. Mobbad också. Jag är för lat för att ta mig i kragen och klä på mig och dra ut på promenad eller nåt. Det känns tråkigt för jag vet inte riktigt vart jag ska gå heller, och det är skönare att vara ensam när man är ute men här är det alltid folk överallt. Nä det måste bli skärpning på mig snart, kan ju inte fortsätta såhär.

Igår då. Jag mötte upp J i Nacka för att handla på Willys. Blev en del god mat och typ världens godaste glass! Ananas split-glassen i paket. Vi tog oss en smakbit och goooooooooooooooddammit! Jag är kär, punkt slut.  Vi åt fläskfilé med potatis och sås också och åååhhh jag får orgasm bara jag tänker på det. Vi myste och kollade på Idol och film. Idoljuryn var väl ändå godkända, eller? Klart det inte är samma sak som med dom andra men vadå. Dom här har ju t.o.m. jobbat med stora stjärnor utomlands också. Ge det en chans!
Nu ska jag surfa runt på alla mina stammissidor sen ska jag söka lite jobb och fortsätta mysa lite i sängen innan jag får tvinga mig upp, fast det blir nog ganska svårt för världens sötaste Grisa har krupit in under täcket brevid mig och är allmänt gullig och värmer, aw. Bajs!


Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0