Spore

Det är typ fett kul men det blev tråkigare nu när man kommit ganska långt. Varför då liksom? Jaja det är nog slutspelat för idag i alla fall (tror jag).
Vi har ätit nachos idag så magen är mätt och glad. Något jag blev mycket besviken över var att Anna inte tog med sig bullarna hem :( Du gav mig falska förhoppningar!
Imorgon åker jag hem till Grycksbo och det ska bli skönt. Jag ska försöka att verkligen slappna av och mysa med min familj. Jag gissar på (snarare vet) att det blir mycket spelande med lillebror också he-he. Tråkigt att inte storebror är hemma. Ska röra på fläsket också hade jag tänkt och ta massa promenader. Kan nog behövas. Gott med mammas mat, mmmhhh, rinner ur munnen.

Jag åker på dagen imorgon och innan dess ska jag ringa lite, fixa lite med papir och packa såklart. Vi har städat en del idag och röjt undan massa skit så det känns tryggt i alla fall, då slipper man komma hem till nån jävla svinstia sen. Ska ta kort på lite kläder som jag tänkte slänga upp på tradera sen också, glöm inte att buda då! Jag länkar till auktionerna sen. Nu ska jag slösurfa vidare och hålla mig borta från Spore. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0